Go Back   Club Conspiracy Forums > Search Forums
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Showing results 1 to 9 of 9
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Jeff6900
Forum: Introduce Yourself! 04-13-2011, 11:43 PM
Replies: 9
Views: 465
Posted By Jeff6900
Re: Please read!

Believe me there is NO demise where provable facts are in play! It's control freaks that earn zero respect?
Forum: Introduce Yourself! 04-13-2011, 11:18 PM
Replies: 9
Views: 465
Posted By Jeff6900
Please read!

I would like to introduce myself! My name is Jeffrey Killey! And your Moderator can kiss my Irish ass!!! I came here to debate reality and all I get is a smug smart ass control freak trying to...
Forum: Opinions 04-13-2011, 11:01 PM
Replies: 24
Views: 842
Posted By Jeff6900
Re: The FCC Regulations & The Internet

Or kick me to the curb cuz you lack the smarts for a realistic debate? Control freaks don't impress nearly as much as smarts ! Just sayin!!!!
Forum: Opinions 04-13-2011, 10:57 PM
Replies: 24
Views: 842
Posted By Jeff6900
Re: The FCC Regulations & The Internet

I suggest you say something that makes sense? Moderate this? WTF are you talking about? Show us lowly ones the power of your wrath lol? WTF???????
Forum: Opinions 04-13-2011, 10:47 PM
Replies: 24
Views: 842
Posted By Jeff6900
Re: The FCC Regulations & The Internet

Whats the point of staying on topic if you are accounting for pop-ups by advertising? Just asking?
Forum: Opinions 04-12-2011, 06:30 PM
Replies: 24
Views: 842
Posted By Jeff6900
Re: The FCC Regulations & The Internet

The Fairness Doctrine is like 60 years old. The Patriot act is what ten years old? Things are changing, and the freedom of information is a huge threat to the agenda of the rich Elites! Where the...
Forum: Opinions 04-12-2011, 05:55 PM
Replies: 18
Views: 1,577
Posted By Jeff6900
Re: 2012 whats gonna happen? 2013....

The problem with Prophecy (as stated in the bible) really lies in the fact that the modern day bible is likely not complete,or in any way accurate. It's opening a can of worms no doubt to make such a...
Forum: Opinions 04-12-2011, 03:51 PM
Replies: 24
Views: 842
Posted By Jeff6900
Re: The FCC Regulations & The Internet

I'm with ya there. I have no idea how Newt Gingrich got drug into this? I know that the Patriot Act is just a baby step in an attempt to spy and regulate more closely our every move. Google "Free...
Forum: Opinions 04-11-2011, 07:33 PM
Replies: 6
Views: 500
Posted By Jeff6900
Re: is it to late ?

Wow! That's quite a theory! Then again there's a lot of weird sounding Ideas out there. You may be exactly right, or exactly wrong?

The point I wanna make is that there is a lot of mis-information...
Showing results 1 to 9 of 9

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 08:06 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.12
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.